Managed Services
Managed Services nieuwe stijl.

Managed Services, een term die veelal gebruikt wordt om zogenaamde Helpdesk activiteiten te vatten. Helpdesk is namelijk maar een deel van managed services. Bij Managed Services ondersteunen consultants uw bedrijf en adviseren u  bij het kiezen van de juiste beslissingen die het best gebaat zijn voor uw bedrijf. Helpdesk is daar maar een onderdeel van.  Naast dat de Helpdesk beschikbaar is voor acute problemen, kunnen bij een goed onderhoudsplan een hoop problemen voorkomen worden. Vele KMO’s werken op deze manier, maar soms ook grotere bedrijven. Niemand kan alles weten en soms het het gewenst een deel van de infrastructuur (b.v. het netwerk of een database server) uit te besteden.

Waar andere bedrijven vaak een gestandaardiseerde aanpak verkiezen, kiest Cereus altijd voor een oplossing op maat. Onze aanpak houdt in dat we altijd met u rond de tafel gaan en samen met u diverse facetten en mogelijkheden doornemen. Zo krijgt u een helder beeld van de mogelijkheden die u hebt in vergelijking met de kosten die hier aan samenhangen. Hierdoor kunt u een gedegen keuze nemen met een klare kijk op de kosten in de toekomst.

Bij ons geen gestandaardiseerde contractvormen. We bieden aan wat u wenst, niet meer en niet minder en dit tegenover scherpe prijzen.

Cereus biedt al ruim 20 jaar diensten op gebied van Java en Infrastructuur.  Nu, ruim 20 jaar later, zijn we uitgegroeid tot een bedrijf dat onze klanten kan bedienen binnen een tweetal kennisdomeinen. Enerzijds is er de afdeling Java Solutions, waar onze Java consultants beschikbaar staan om uw project aan te pakken en bij te staan op een manier waar u zich goed bij voelt en met technieken die u graag gebruikt. Anderzijds hebben we infrastructure solutions waarbij we op verschillende vlakken consultancy bieden om uw IT infrastructuur perfect te onderhouden, te vernieuwen of om problemen te verhelpen. Ook onze managed services afdeling valt hieronder. 

De meeste van onze klanten zijn al jaren tevreden over onze diensten. Dit is onder andere omdat we bij Cereus proberen om bij al onze klanten een oplossing op maat te voorzien. Niet alleen groene cijfers met responstijden schrijven in rapporten. Cereus komt met oplossingen die de eindgebruiker met plezier tegemoet zien en gedragen wordt door de personen die we uiteindelijk van dienst zijn: de eindgebruikers in uw bedrijf.

In de komende weken zullen we u wat dieper kunnen meenemen om te zien hoe we onze klanten bedienen met onze ‘op maat’ aanpak en gaan we wat dieper in op een aantal opties die wij bieden. 

De mogelijkheden en hindernissen van thuiswerk
Cereus helpt u de hindernissen te nemen